In conformitate cu ordonanta O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumparat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Procedura de denuntare si retur
Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur printr-o sesizare scrisa sau verbala prin una din cele 3 modalitati:
– la adresa de email office@wowprintdesign.ro
– la numarul de telefon 0748 276 697
– prin posta/curier sau orice altă modalitate de transport la adresa: SC WOWPRINT DESIGN SRL, str. Samuil Micu Klein, bl. AN1, ap. 4, Sanmartin, jud Bihor, Romania
In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o sesizare scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
De asemenea, sesizarea trebuie sa contina urmatoarele:
– numele clientului, adresa de email (daca este cazul) și numarul comenzii;
– denumirea si numarul de bucati pentru produsele ce se doresc returnate;
– data livrarii produselor;
– motivul returnarii.
Din suma platita initial se va deduce costul de transport, iar in maxim 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur suma va fi rambursata.
Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre dumneavoastra.
SC WOWPRINT DESIGN SRL va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare. In acest sens va punem la dispozitie o adresa de e-mail spre care puteti directiona orice sesizare sau reclamatie la care va vom raspunde in maxim 10 zile calendaristice: office@wowprintdesign.ro
Exceptari de la dreptul de retragere
Conform ordonantei de urgenta nr. 34 din 04.06.2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat
cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu
ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul
prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.